Hello, world :)

By Pandasmakeup - 14:24

Здравейте!
Като човек, който за пръв път се захваща с така нашумялото във всички значими тематики блогърство, прецених, че бих искала първата ми публикация да е просто няколко думи за мен. А и да проверя как ,да му се невиди, ще изглежда цялото това нещо след като натисна бутона "публикувай" :) Ще свикна,нали?
От доста време следя ред бюти блогове в най-големите блог платформи. Открих ,че по този начин мога да губя часове, дори дни в безметежно скролване и ровене в архивите на вече утвърдени блогърки. Винаги ми действа отпускащо, релаксиращо и всеки път много се радвам и отивам да си направя кафе, когато видя в известията си,че са пуснати ревюта на интересни за мен продукти :).
Много козметика и купища пари са паднали геройски благодарение на бюти блогосферата, докато дойде момент, в който арсенала ми доста нарасна и си казах,че мога и аз да помогна на някого с мнението си или пък просто да захвана ново хоби, което ще ми доставя удоволствие. И ето ме :).
Разбира се минах през етапите на "ще имам ли време" и "дали ще се получи нещо" ,но пък докато не опитам няма как да разбера. Пък и страстта ми да купувам нови и нови неща, вероятно е добра предпоставка за един сносен бюти блог :)
Обикновено съм насочена към средния, често и към ниския клас козметика, най-вече защото смятам,че голяма част от високия клас не оправдават парите си. А и честно казано, някои от по-евтините им събратя ги имитират доста успешно. В днешно време цената не винаги е гаранция за качество, особено що се отнася до декоративната козметика.

Както всеки блогър, ще се радвам на коментарите ви :) Не мога да обещая,че ще съм супер добра в ревютата, но поне ще бъда честна :). И експериментираща :) И ще имам стимул да се гримирам по-често и да изразходвам поне 1/10 от всичко, което купувам :) И ако това не е причина да си направиш блог, не знам кое би било :)
Аааа и за малко да забравя ... приятно ми е, казвам се Теодора :)


UPDATE: няма да променям публикацията, тъй като все пак това е първото ми писане в блога, но искам да добавя, че хобито ми претърпя трансформация и сега се занимавам и професионално с грим. Така че ако сте от Варна или околностите, можем да се запознаем лично, а ето ТУК можете да разгледате работата ми.

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Като видях, че архивът ти включва само декеври, а вече имаш 13 публикации си казах УАУ! Много ми харесва блогът ти, изобщо не личи, че е нов (по критериите за нови неща :D) На мен още ми е трудно да свкина с писането, но ето, че има от кого да се уча, а и все пак ми доставя голямо удоволствие. Пожелавам ти много успехи, читатели и верни последователи! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Деси, благодаря за топлите думи, наистина направи вечерта ми по-хубава :* . А твоят блог е точно мой тип- изчистен,светъл, с две думи много ми харесва. И изобщо не личи, че го списва толкова млада дама като теб :) Желая ти да ни радваш само с интересни публикации <3 :)

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам, ако пожелаете да споделите Вашето мнение с мен !!! :)